Tjena mittbena vad hände liksom

Sist jag bloggade var det Norrköping som gällde, vad hände sedan?. Jo, jag var gräsänkling till i fredags då H var på kurs i Norrtälje. gick trots allt bra men tomt som sjutton var det. Med mögelrummet (som numera är fixat) i värsta dåliga skicket satt man och andades in ångorna från datorn framför ATG live, tala om att jag är spelgalen, suck. Fast spännande och kul är det. Måste nämna att jag var så  nära en 6:a idag men givetvis chickade jag ut i sista minuten...

Konferens torsdag-fredag på Elofs skafferi i Billeberga, har ni inte besökt stället eller varit där, åk dit, helt klart fräckt.

Lördag, jaaa lite ridning, det var bara så länge sedan. Söndag, hmm, ja visst ja, brunchade med M & hans flickvän J. Har inte sett honom sedan 2000 men han var sig rätt lik. Kolla in hans företag www.voodolls.se klarty fräck affärsidé, ngt sådant skulle man komma på.

Måndag, vaknade och kände mig förkyld och mycket riktigt en pangförkylning som lyckligtvis verkar avklinga idag. Imorgon 500 i Lund och fredag (lugnt?) öldrickande med grabbarna grus på jobbet. Lördag är det romantisk dag och kv'll på Bäckeberga slott (min present från Januari), mysigt värre :-) Söndag slöa som fan efter allt härjande och sedan börjar vi om.

Måste tyvärr lägra sängen, ett helt jävla fucking onödigt möte i KPH idag gör att jag måste nå jobbet innan 7-7:30 imorgon

Sleep well!
/S 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0