En dag kvar

det är så jäkla skönt att det bara är en enda dag kvar till helgen . Det har varit en slitsam vecka, kanske inte så stressande direkt men att hålla i en utbildning och behöva vara 120% alert hela tiden tar på krafterna.

Tänkta faktiskt börja packa ihop och glida hemåt redan nu, skall hämta Kito och sedan skall jag ev, träna lite, har inte sprungit sedan urminnes dagar och jag skulle behöva komma igång.

Helgen, ja inte ngt särskilt planerat imorgon men på lördag blir det antagligen v75 på Jägers samt senare på kvällen utång efter en förhoppningsvis god buffé på S:t Markus. Har aldrig varit där så det blir verkligen skoj.

På söndag skall jag var bakis, härligt och så får man dessutom en extra timme, det är nog den jag längtat efter så länge.

Gjorde antagligen ett vinfynd igår fast jag inte visste om det, en 2002 Rieserva, kollade på systembolagets hemsida och 2001 kostade 79:- och 2003 99:-. 2002 gav jag 45 dansk för vilket är ungefär 55 svenska. Nästa gång shoppen är öppen skall jag ge mig på en låda om det finns kvar. Gott var det också......(en onsdag.....)

Take care!
/Glidaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0