En trevlig kväll



Det blev en riktigt lyckad tillställning på S:t Markus vinkällare. Sällskapet var på sitt bästa humör och den härliga atmosfären som kastade oss ett par sekler tillbaka var fantastisk. var kanske ngt besviken på buffén, hade riktigt höga förväntningar på den efter allt man hört, jag tyckte mer, ja vadå....

De flesta försvann hemåt efter födoämnesintaget men jag , H, L & J gick in på pickwick och stärkte oss (som om det behövdes). Där inne var det livat :-) Efter ett par Guiness så vinglades det hem på cykeln och stupades i säng. Skönt att ha den där extra timmen idag, den gjorde att man mest är seg och inte så bakis. Skall strax ta mig till  Malmö Stadion och kolla på lite fotboll, måste se om MFF kan avsluta på ett bra sätt och spöa skiten ur Elfsborg. Det om något hade varit en värdig avslutning på säsongen. Inte varit utanför dörren ännu, men det verkar som vanligt vara en riktigt fin höstdag ute, H & Kito har nyttjat detta, de är iväg och tränar.

Sköt om dig, take care
/Stefan 

Kommentarer
Postat av: Katti

Ja jösses vad mätt man blev!! Nästa gång ska jag INTE äta om vi ska festa!!!

2007-10-29 @ 12:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0