Fredag & idol

det är ett koncept som fungerar för mig, lite lagom efter en jobbig vecka. Äta, dricka och kommentera.

Finns en hel del att tycka om veckans program, t.ex. hur i helvete folk kan rösta på SAM, han var sämst och riktigt riktigt dålig. Små skolflickor som röstar på honom p.g.a hans bockskägg eller vad är det frågan om och så hans självbelåtna min när han får vara kvar trots alla dissningar. Och hur kan man låta Evelina åka hem när hon bara var så skön, denna lilla söta späda lilla varelse, särskilt när mitt andra hatobjekt Amanda är den som hon ställs emot. Amanda gjorde inte heller mycket rätt och jag fattar då inte hur juryn faller för henne varje vecka, inte ens h tyckte hon var bra idag.

V75 & Jägers imorgon, skall träffa CG för att förhandla om vår pålle, iaf ringa hoonom, misstänker att han är på plats ngn stans på banan. Har gått så bra för honom på sistone. Så skall jag spela åt oss ett par på jobbet, ett stort ansvar och jag vet inte alls hur det skall gå ihop sig.

Party med mat, dryck och kompisar imorgon, blir väl 10-12 st, kanske svingar vi de lurvia sedan. Söndag är det förhoppningsvis bakfylla som gäller :-) MFF:s sista match för säsongen också, kan man ju inte missa.

Nä tillbaka till analyserandet, hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0