Oinspirerad & mögelrum

Duktigt oinspirerad för tillfället, jag behöver ett break, vill göra ngt annat. Vi pratade om det hemma igår och H frågade mig vad jag kunde tänka mig att göra. Det är väl det som är problemet, jag vet helt enkelt inte, ngt annat måste bli svaret. Tycker det är riktigt tråkigt just nu, vill inte ta tag i ngt, saknar helt inspiration och tankar på vad jag skall ta mig till. Känns ibland som jag lika gärna kunde köra buss eller taxi eller bara göra ngt mer fysiskt, att sitta
här och pilla i datorn ger mig inget, jag blir inte tillfredställd, SUCK.

Och så den här börbannade jävla mögelväggen hemma, blir så trött. Ordföranden i föreningen och hennes mes till farsa (tror han är det iaf) var uppe igår och kollade. Jag höll på att bli förbannad, det är INTE jag som skall göra ngt åt det. Det är ett problem som fastigheten skall ta tag i, det är alltså DE som skall handla och det snabbt. 

V flyttade ut sängen i vardagsrummet så nu ser det ut som hejkomochhjälpmeningenhjälpkom hemma. Hatar att ha sådant omkring mig, fast sova gick där med:-)

Helt slut efter tennisen igår, kände av de 45 minuter vattengympa vi var på i måndags, fräckt.

I övrigt, har kollat av med CG igen hur det går med vår häst, verkar som om hon kommer vara i hans träning från och med helgen. Skall ringa och kolla igen framåt lördag/söndag och se att allt gått bra. Hoppas CG bara ser det som att jag är intresserad och inte att jag bara ringer för att tjata. 

igår när jag hade ytterst dålig inspiration med så lärde jag mig massor om, STC, hur administrationen ser ut, hur pengar betalas hit och dit. Jag tycker absolut INTE att spelandet skall avmonopoliseras längre. ATG tillför travsporten en massa pengar och utan ATG skulle nog hästnärningen minska ofantligt mycket. Misstänker att Svenska Spel är uppbyggt på ett likartat sätt. En avmonopolisering får inte gå ut över utövarna i sporterna som bolagen tillåter oss att spela på (och som får tillbaka pengar).

Efter lördagens V75 7:a så har jag i uppdrag att sätta ihop ett nytt system till v75 jackpoten på lördag, skall verkligen bli kul att gräva mig djupare in i analysen.

Sitter och väntar på avslutet i en Traderaauktion, en ny digitalbox till far. Den vi har på Öland har bangat ur totalt och det är ju snart fars dag...

Tack & hej
/Stefan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0