Vi ber om ursäkt som vanligt.....

för att tåget är sent. När man hör en sådan kommentar i högtalarna på tåget som skulle lämnat Malmö central 8:02 kan man inte annat än småle. när personalen är skittrötta på att tågen som alltid verkar vara försenade kan man förstå hur illa det verkligen är....Kan inte påminna mig (kollar bloggen förra året) att jag upplevde det så då jag satt och for till KPH tre dagar i veckan.

Alltså, jag har återupplevt min projekttid lite grann, upp i tid för att ta sig till KPH och sedan vara hemma sent trots att man inte tyckte att man jobbade så förbaskat länge. Nåväl, rätt kul att vara tillbaka, dessutom med mer läraktiga elever än förra året. Rätt komiskt faktiskt att det nästan är ett år sedan sist. Då för ett år sedan hade vi 10 utbildningsdagar, den här omgången blir det tre, tala om att jag får ligga i och prata fort och utan tvekan för att hinna med allt.

Helt slut kom jag hem efter allt babblande (jag brukar inte pladdra så där i vanliga fall). känner dock en styrka i att jag har hå¨llt på och jobba med sakerna seda<n i Februari och vet vad jag pratadr om, skön känsla mot sist då man mer fick chansa lite....

Dock inte så pass trött att jag gick miste om fotbollen, nä du :-)
Gais vs MFF, intressant på så vis att det är Roland Nilsson som är MMF:s näste tränare som just nu ansvarar för just GAIS. Kalla mig inte medgångsupporter, MFF har presterat under all rimliga krav i år och trots det följer jag mitt lag. Blev lite småtrevligt på krogen med Fläskfilé och några öl....Underligt fenomen det där men hur det än kommer sig så stötar man ta mig fan alltid på några som man hamnar i samspråk med som man överhuvud taget aldrig skulle pratat med i vanliga fall. Så även i kväll och vi lär väl ses på söndag igen när vi säsongsavslutar mot Elfsborg. Hur matchen gick, hallå, har ni inte koll. mff vann rättvist med 1-2, så daxs att börja nu efter alla bottennapp som vi presterat. Dock, det finns en viss stolthet kvar och vi ger ingen en gratispoäng.

Just nu slut som fan, läst blogg från föregående år och konstaterat att jag och H hade vår andra dejt för exakt ett år sedan. En kall och klar kväll, jag H och våra hundar. Billy, saknar dig, hoppas du har det gött.

Kram & Hej, vi höres

/Stefan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0