Bantorget9

Ikväll blir det fina fisken, eller fina maten iaf. Vi skall till www.bantorget9.se med K och K, blir spännande, lär väl få klä upp sig ett snäpp.

 Igår var Hs kollega med man och ett av barnen här, trevligt, blev inte så sent dock. Lillkillen var riktigt trött men kämpade fram till de gick hem och han klarade sig ända hem. Vi gick med dem tillbaka (de bor rätt nära), en kall och riktigt klar kväll, hur härligt som helt.

Sedan tittade vi på Nu eller aldrig (The bucket list), en riktigt skön film, H gick och la sig så jag fick kolla slutet själv.
Blivit en del film i vecken, fortfarande the vantage point som ligger högst på listan.

Fulle ute på trappan lockar, dock vill inte vädret riktigt bestämma sig för om det skall vara sol eller inte.

CU
/Stefan

Kommentarer
Postat av: Anonym

I min blogg coachar jag både mig själv och andra inom ämnet självkänsla. Skriver självklart även om min vardag, mina åsikter och mitt arbete i Rädda Barnens Ungdomsförbund. Varmt välkommen in! Släng gärna in en kommentar också!

2008-05-03 @ 09:46:08
URL: http://www.pernillahellqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0