Derby

Inte mycket till Derby igår, Malmö visade helt klart vilja och kämpaglöd på planen iaf den första halvleken. I andra var det inte mycket att hänga i julgranen. Öde på läktarplats, 16000 gav ju ingen kick precis.

Tog tåget hem, 400-500 Helsingborgare vandrade ned under poliseskort, därför blev tåget ca 20 minuter sent. Ett pucko smällde av en Bengal eller om det var en fyrverkeripjäs inne på tåget, SMART. Nä inte särskilt och inte heller med tanke på att polisen stod precis bredvid. Han åkte ut med huvudet före i Häljarp, undrar hur han tog sig hem sedan...Kan säga att jag inte hade min MFF mundering på, då hade man minst sagt blivit tråkad. H var snäll och hämtade mig, kom väl i säng vid midnatt, lite sent en vardagskväll..

Varit med min dator i Helsingborg idag, satt inne på IT avdelningen och jobbade, tror jag fick med min gamla hem igen. Den nya (3 veckor gammal) hade trasig hårddisk mm, starkt DELL....

Sliten och trött, regnar och är ruskväder, skall inte göra ett skit mer idag

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0