Guitar Hero

Ny har jag också testat, det var hur kul som helst. Vi var hemam hos en arbetskamrat igår och lirade loss. Svårt i början och särskilt bra blev jag väl aldrig, dock kände jag mig som en rockstjärna med gitarren i högsta hugg. Bästa låten var helt klart Vinter02 med Kent, det var en lätt basmelodi som jag klarade till 94%.

Blev en del dricka och jag känner mig ngt seg idag, därför åkte jag hem istället för att ta mig till travet. bara tanken på att stå där och frysa fick mig att bestämma mig. En sjuhelsikes massa folk på tåget, vet inte vad som var i Görningen.

Ny är v75:an inlämnad, spännande lopp i em.

Hinner vila 20 minuter innan dess

ZZZZzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0