Inte min måndag

Det hände en hel del igår och sammantaget kan man konstatera att det inte var min måndag.

Började iof bra, tåget i tid och bytet i Lund var smidigt. Hann av på stationen i Malmö för att köpa biljett och frukost. Sedan till Kastrup och väl där började det krångla, började med att det var ett helvete att få ut pengar, inget fungerade och utan en ända Euro på fickan kan man bara inte åka iväg. Sedan var planet försenat och det var tur för mig. Efter att ha ringt H som fick hjälpa mig med överföringar och kolla saldon så skulle jag boarda, var rätt så sent på det men kände ändå att jag var tvungen att gå på toa. Då satte det igång, kräktes och mådde skitdåligt, missade avgången och det var väl tur, tänk om det hänt i luften....Hade ett helvete att ta mig hem, mådde dåligt på tåget och, ja en mardröm, minst sagt.

Ömsom vilade och ömsom jobbade lite och var helt slut när det var kväll, sov en 10-11 timmar och förutom ömhet och seghet p.g.a sovandet var det rätt ok idag. Har jobbat hemma och fått gjort nästan en hel presentation som jag skall ha för en kund på måndag. helt slut nu med, känner mig inte kanon, tänkte åka till jobbet imorgon men vi får se.

Tack Malmö för segern, 1-3 mot Ljungskile var en kämpainsats, kul att det blev vinst. Ljungskile är ett skitlag och efter spel på den embarliga planen var alla skitiga. Nu är det bara 2 matcher kvar och sedan sätter vi punkt, skall bli skönt, har våndats innan varje match den här säsongen.

God natt Sverige
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0