Hemma

Kan väl inte påstå att jag längtat hem under veckan men lite skönt är det väl, ja inte 2 grader varmt, mulet och duggregn men känslan av hemma är skönt.

13,5 grad inne när vi väl öppnade dörren hemma, sparat pengar under vår utlansvistelse och 8 kwh per dyn är väl rätt ok jämfört med de nära 30-40 som vanligtvis går åt per dygn den här årstiden. Behöver inte säga att brasan gick varm sent igår.

Ok, någor jag saknar är vår egen säng. GRYMT skön, tror inte jag sovit en hel natt nere på GC utan att ha vaknat och behövt vända på mig p.g.a värk

Blir helt klart en "recoverydag" här idag, samla lite kraft och kurera förkylning. Möjligen även lite fotboll och se BIF ta hem SM-guldet, ja sporten har jag faktsikt saknat också. Sportsbarer i överflöd i "vårt" shoppingcenter men inte Allsvenskan och Elitserien direkt, glad att jag fick tag i gårdagens Aftonblad två dagar.

Ska försöka få in lite bilder senare idag, finns ju inte direkt några måsten än. Kommer få nog av dem imorgon när mailboxen öppnas, men som vanligt. Imorgon är en annan dag, lev i nuet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0