Vaxad rygg ;-)

Satan så skönt det är, varför har jag inte gjort det här innan. Fick ett infall, för att inte se ut som grottmannen elelr en björn som legat i idé så tog jag mig samman och beställde tid för vaxning idag.
 
Löste sig direkt och eftersom inte en fucking jävla rapport (ursäkta svordommarna) fungerade idag så tog jag mig från jobbet redan 14:15 (precis när de andra skulle julpynta, bra timing, vill inte....)

Gjorde sådär ont, varmt och sedan ritch, måste vara S&M intresserad för att ha det yrket. Jisses, känner mig som en vaxad bil på ryggen och svanken, det är helt slätt som en babystjärt ungefär :-) Kan sitta och smeka mig själv hur länge som helst. Komemr bli fler ggr, det vill jag lova.

Har beställt en julklapp till H idag, tänker inte skriva vad det är, tror nog hon kommer bli glad. hoppas tajmingen blir bra bara, lite orolig över den.

Helgen då, ja i fredags var det då glasklart och det var ungefär SÅ mycket bättre än jag trodde. Helt otroligt ställe med folk i rätt ålder, skönt att slippa slöddret. Måste absolut dit igen, som J på jobbet sa idag så var jag kung på dansgolvet....

Rätt seg 04 på lördagsmorgonen när jag stapplade in himma, hehe.

Något trött hela lördagen, ingen ridning, pissregnade, åkte på julmarknad vid Marsvinsholm istället, mysigt inne men ute ven vinden och regnet piskade. Blev rätt tidig sänggång för min del den kvällen.

Igår var jag och red hos H:s kompis ute i Skumparp, härligt att galoppera på åkern med vinden bitande i ansiktet. kunde varit ute mkt längre men stackars pållarna har inte komdis till det (ännu).

Passade också på att storhandla och hann båda läsa kvällan och sova en lite stunde innan det var matlagning och nannedags. hur skön helg som helst och H behövde inte jobba en gång under sin jour. Det är väl också lite typiskt, har man ändå jour så vill man jobba, iaf lite så att det rullar inte mer kosing....

Julfest för H idag, jag skall bara ta det lugnt och smeka min rygg !!!!

Kram & hej
/stefan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0