Fiende nummer 1

Kirskål, det är Hs nya fiende nummer 1, Vi har en hel del ute i rabatterna och just nu kryper hon på alla fyra och sliter förtvivlat.  Jag tog en promenad med Kito istället.

Jag fick sträng tillsägelse i måndags hos farbror doktorn att hålla mig borta från jorden (berättade att jag planterat gräs) Inte riktigt vad man vill ha in i ett nyopererat sår. Annars såg såret fint ut, fick nytt bandage som frigjorde fler fingrar, så sköööönt. Eller fint och fint förresten, de hade fanken snittat från långt upp på lillfingret till långt ned på handen. Stramar mest nu, lite överansträngd efter allt jobbande, käkade lite smärtstillande i morse för att lindra bultandet.

Helst hade jag suttit och lökat i solen idag, det var så underbart skönt. jag och en kollega satt vid kanalen och åt lunch, mycket svårt att motivera sig för mer jobb på eftermiddagen.

Och så MFF, ja säger inget mer, SUCK !

image81
Kirskål, vackert ogräs :-)

/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0