Frankfurt, 151 euro för 45 minuter

Blev inte riktigt så illa som jag trodde. Med perspektiv skulle man nästan kunna säga att det var lönt att åka dit. Fast onsdagen var inget vidare, hade hellre suttit och kollat på en snigel som kröp långsamt över en gräsmatta än suttit där och degat (ingen bra jämförelse).
Kan också konstatera att man inte skall ringa från Arabella hotell i Frankfurt. Även om företaget betalar så tyckte jag själv att 151 euro för ca 45 minuter med Sverige är i saftigaste laget, fast H blev nöjd ;-)

Missade givetvis tåget när jag skulle hem också men det kompenserade jag snabbt på O learys där de visade matchen mot Gefle, underbart och så fick man lite mat i magen också.

Fullt upptagen idag och lär vara det i morgon också, Kito följer med imorgon, hon får vara hos Hs mamma när  vi skall på turné norröver.

Lyckats träna, titta på fotboll och laga mat sedan jag kom hem, en skön hemmakväll.

Tänker ge mig in och fräscha lite, kan ju sova lite längre i morgon bitti på det sättet...

Take care !
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0