Göra det med vänstern ;-)

Precis det gör jag nu, bloggar med vänster hand. Min högra är nämligen nyopererad. Jag vet, det är strejk men i mitt fall blev det riktigt gynnsamt eeler vad man nu skall kalla det. Fick telefonsamtal igår strax innan lunch och frågan löd - Kan du imorgon? Inte mycket att tveka över, ställde in allt och var på MAS 8 idag.

Så jäkla skumt med lokalbedövning, armen bara försvann, ville röra armen och skickade signalen men inget hände. Tala om att man numera förstår en förlamad på ett helt annat sätt.

Fick tyvärr inte se vad kirurgen gjorde men eftersom mitt fall var ett "skolboksexempel" så togs det foto genom hela proceduren. Hoppas på att få kopiorsenare. Nu sitter jag här, högern är mer eller mindre obrukbar, är skittrött i vänstern bara efter detta lilla inlägg. Har ni provat att skiva ost med vänster hand? Prova, riktigt grymt......

Återkommer imorgon, kommer vara hemma ett tag tiill det värsta lagt sig

Kramen
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0