Seriöst pokerspelande (?)

image58

Nu är det dags för lite seriöst (?) pokerspelande, tåget går om 40 minuter och jag skall börja dra mig (tar ju sin lilla tid att cykla till stationen o Häljarp).

Underbart skönt att vara ledig såhär mitt i veckan och njuta av stöket när sambon gick upp. Kilade upp och gjorde toalettbesök innan jag mufflade ner mig i sängen igen, YES! Jag saknar vardagsmornar när man kan sova länge.

6:e September gifter P&S sig på stadshotellet i Skänninge, vi fick inbjudan igår. Skall bli så jäkla kul, har inte varit på bröllop sedan syrran gifte sig och det är ju ett par år sedan nu. Ringde genast och såg till att vi har ett dubbelrum bokat, snacka om nära till festen :-)

Nä nu börjar det bli bråttom, lycka till på mig, återkommer under morgondagen
/Stefan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0