Solsken i blick

Något annat kan man ju inte säga att man har vid frukosten dessa dagar. Sitter ute på verandan till "gäststugan" med solen gassande från en klarblå himmel´. Nästan att man glömmer bort den molande värken i handen, känns som om lillfingret sover också och det är inte behagligt alls

Så mycket jag hade velat göra i detta väder men så lite jag kan/får göra.

Här kommer lite bilder från vårt Strängnäs besök....

        
Muffelhög          Några beiga i andra Kullen

        
Skall ni ha mig?      Näpen

     
En ny slöis (överst på listan)

                     
Jag kan redan bitas         Visst är han söt...

      
Här är behagligt                Alla brödrar
 

    Mamma








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0