Total Makeover - Sport, sport, sport

Nu är man rakad igen, både här och där och äntligen känner man sig som en människa igen, det var inte helt fel innan man kröp till sängs igår.

Det är en härlig tid just nu, sporterna avlöser varandra, är det inte allsvensk fotboll, är det UEFA Champions League, är det inte Elitseriehockey är det Allsvensk Hockey och ikväll är det både MIF-Rögle i kvalserien innan det är avspark mellan Liverpool-Arsenal, det kan inte bli mycket bättre :-)
Kan tänka mig att inte alla flickvänner/sambosar är lycka glada, särskilt inte de med bara en Tv apparat (min projektor är rätt ok att använda till sporten)


Sitter här på jobbet igen, hade en bra arbetsdag igår trots den trista starten med mötet. Det resulterade ju dock i att vi fick lite att pyssla med resten av den dagen. Det var med andan i halsen jag lyckades ta mig med bussen och hinna med rätt tåg hem. Det var perfekt, sällskap med H och så fick man åka bil hem.


Har ingen svårighet att sysselsätta mig varken idag eller imorgon, tur man är ledig torsdag/fredag så de dagarna försvinner med. Nästa vecka skall jag på skittrist konferens i Frankfurt måndag-onsdag, Blä, sist jag var där var dagarna verkligen en "waste of time"


Simma lugnt
/Stefan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0