1 dag kvar sedan 14 dagars semester

YES YES YES, det börjar kännas helt ok nu, en dag kvar. En förbannad dag och mängder att göra. Vem bryr sig, två veckors slappa väntar, jag skall njuta så in i...

Märks att det kommit igång på jobbet igen, varit själv den är veckan och jag har jobbat jobbat och åter jobbat. Folk har läst sin mail efter semestern och forwardar utav bara h.

Suttit hemma idag och så här effektiv var det länge sedan jag var. Skönt att ha nära till jobbet och nära till solstolen på kaffepausen. Har dock inte blivit alltför mycket av den varan :-(

H skall träna med Harry ikväll, första gången, spännande att se vad de hittar på. Har inte bestämt mig om jag skall med eller inte. Stannar nog hellre hemmaoch går en lång promenad med Kito. Länge sedan vi gick till havet, kanske skulle ta långsvängen på dryga milen...

Sista rycket, en grej till så får resten göras imorgon
/S  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0