Fan i helvete

vad slut man kan vara. Finnarna är fan inte kloka som skall vara en timme före hela tiden. När klockan var  6:45 där i morse kunde jag knappt få upp korpgluggarna, inte ens hemma kliver jag upp så tidigt. Sjukt tidig lunch, kom iväg hyfsat från kontoret och trots mycket jam (trafik) så gick det bra. P min kollega är riktigt rolig  (trots att han är finna) ocg resan till flygplatsen trevlig. Sedam börjar döden, kö,kö, försening, ok en bra period under flygningen med sjukt bra bok. Skugga av Karin Alvtegen, läs den. Sen landning, inser att man inte kommer vara hemma förens 21:10, inget smaskigt på flygplatsen, nödsallad, sitta och dega på malmö C (för vem fan vill sitta i Lund). h kom och hämtade mig, kan knappt hålla mig vaken och imorgon är det jag som jobbar hemma....

Go natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0