Första dagen & tandläkarångest

Det är första dagen på jobbet efter semestern, dock känns det helt ok. Skön stämning här efter fredagens drabbning ute på stan, vilka garv vi har haft....


Inte så farligt mycket mail att gå igenom, lite drygt 150 stycken, det var många som åkte rakt ut i bingen. Dock är kalendern numera rätt fulltecknad de närmsta veckorna, det blir tajt att hinna med allt.


Fotboll ikväll, MFF tar emot TFF hemma, derby och jag sitter här i min MFF matchtröja och räknar ned. Får se om jag tittar förbi Skolgatans ölkafé på vägen eller inte, det var ju en del festande i helgen och kroppen hade antagligen mått rätt så bra av några dygn utan alkohol.


Lyckats hinna med tandläkaren idag också och det var med en lättnadens suck jag (eller snarare tandläkaren), konstaterade att jag inte hade några hål, dock en hel del tandsten. Hon tog bort den i överkäken, jag blödde som en gris men bokade med glädje in en ny tid för resten. Det är fjantigt men tandläkaren är en av de få sakerna jag kan få ångest inför, hatar att borra och laga hål.


Dags att fortsätta, en del rapporter som skall bli klara

/Stiff


Kommentarer
Postat av: Margita Fredriksson

Du e inte ensam om att inte gilla tandläkaren.. Jag e likadann Mår apa och får dålig mage.. Livrädd när jag sitter i stolen.. Tur att det finns fler som inte gillar tandis.. ta hand om dig Kram M

2008-08-26 @ 21:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0