Semester och massage

Yepp, två veckor ledigt, helt fucking underbart :-)

var hos KK för lite massage idag, grymt stel och hade ont överallt. Skall absolut prova på k igen, jag är så känslig i musklerna så det är bra med någon som inte är alltför hårdhänt.

Jag och Kito hade en fantastisk tvåtimmars promenad igår. Hann hem innan ovädret och den kalla öl jag drack vid hemkomsten var makalös :-)

Inte så kul inatt när det väl drog igång, tjejen är megarädd. detta och massagen gör att jag är något sliten. Skall alldeles strax gå till sängs. packat och har kopierat bilder till DVD. Den här datorn är inte så pålitlig för tillfället....

Drar till Norrköping imorgon, sedan Strängnäs, Gotland, öland, vi får se när jag är hemma igen.


Ha det bäst
/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0