Seriös öldrickning och svensexa

Minst sagt en smått ubbokat helg. I fredags ver jag med grabbarna grus från jobbet och drack öl, seriös sådan runt möllan, blev mycket flabbande och vätska som rann in. 

Så igår morse tog jag tåget upp till Mjölby för Svensexa för P som snart går och gifter sig. Blev en riktigt rolig dag, sköt lerduvor, var på höghöjdsäventyr och badade badtunna som efterföljdes av grillning. Var rätt slut när jag dråsade i säng i mitt gamla pojkrum i Norrköping. Mor och far var iväg på annat håll så jag fick vara för mig själv. Idag har jag promenerat runt lite i det vackra vädret samt tagit mig hem. Skönt att komma hem till H, vovarna och skogen. Nu blir det lite fotboll och slappande. imorgon drar allvaret igång igen.
/Stefan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0