Pokervinst och idolmiss

Drog iväg en sväng till Kalmar igår, ja vad gör man, här hemma finns det inte så många som spelar poker live, inte i min bekantskapskrets iaf. Trots försenat tåg, ingen toalett etc etc nådde jag fram till kalmar till slut och som vanligt var det en mycket trevlig kväll. Lyckad ur min synvinkel också eftersom jag av 6 omgångar vann två och blev tvåa i en och två oplacerade. trots pizza och betald skuld till Z var det mer pengar i fickan på väg hem än dit :-)

Vi sov hos U, helt ok, centralt och nära pokerarrangemanget, käkade frulle på kallskänken och sedan gick vi genom ett öde Kalmar centrum, det borde vara julrush men av det märktas nada

Klart man är lite seg och trött efter resan och det blev ju inte direkt bättre av att man fick slia fram dammsugaren när man kom hem. Hundarna eller antalgigen snarare Kito hade slitit sönder Harrys kudde och det var dun överallt. Duktigt skyldig, skall lägga in en bild senare. Vi susade in till Landskrona och hämtade upp H som varit inne i stan på julmarknad, hämtade Thai och slängde i oss den, hungriga båda två. Nu vilar söta H i sängen, somnat igen och jag skall se svensson svensson.

Imorgon skall vi köpa gran som skall kläs, kanske kommer man lite i julstämmning efter det

CU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0