Räknar dagar

tills det är dag, om jag inte är helt fel ute så skall det vara 9 arbetsdagar kvar, shit, nio. Det är ju ingenting och allt jag skall hinna med. behöver inte sitta och slösurfa iaf, det är ett som är säkert :-)

Dagen idag bara försvann, kan bero på vattengympan som jag går på på måndagar, var första måndagen på veckor, skönt, kroppen känns fortfarande tung men det är inte så illa....Kände av träningsvärken från grusskyfflandet  igår....

Hektsik vecka på dagar ch kvällar, idag ingenting iof, imorgon arbete och lite Champions leauge och onsdag squash. På fredag bär det av till Kalmar för lite poker :-)

Skall gå och sätta mig framför brasan, H och harry är och tränar (galningar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0