Vad händer?

Ja det kan man fråga sig, den här veckan har bara varit jobb, jobb, jobb, julfest, jobb och så lite jobb till. HELT SJUKT !!!!!

I tisdags satt jag alldeles för länge, var så trött så jag höll på att kräkas, h skulle lämna hundarna hos svärmor så jag liftade med henne 22:40 från stan, 15-16 timamrs arbetsdag är lite mycket....

I onsdags morse var man lite sådär halvtrött, h skulle till göteborg på förhör och jag skulle på julfest på kvällen. Det var tur att man blev av med huvudvärken och blev lite piggare framåt kvällningen. det var en trevlig kväll på Kotska huset (4 årstiderna) i säng vid 1:45 sådär och 8:05 kommer en kvinnlig kollega och knackar på för att ta sina saker. undrar vad hon tycktte om stanken inne på mitt och js rum.....

Jobbade järnet i torsdags också och stackars h fick sitta och vänta i bilen tills jag var klar, klar blev jag inte men jobbade lite hemma också när vi väl var hemma. Hundarna tokiga i att se oss.

Idag har det varit fullt ös, sista rycket inför julen, tjena, man vet att man lever.....Givetvis tågproblem på vägen hem och vi blev så försenade att jag missade min tennis, trist. Nåja, nu kom vi iväg och handlade istället och det var ju skönt. Besök imorgon, svärmor söndag och Norrköping Måndag, man lever visst fortfarande....

Take care !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0