Hej då på ett tag

Så är det dags, flyttning. Imorgon börjar slitet, kontrakt skrives vid 10 och sedan vid 11:20 kommer far ner och 13 hämtas bilen. Tänkte ta en runda imorgon eftersom vi inte är säkra på hur mycket som ryms i vår 14 kubikbil under lördagen. Står ett 40 tal flyttlådor i vardagsrummet, lådor överallt, möbler isärtagna i beståndsdelar. Disk som inte diskats, ja, det är KAOS big time.....

Skall bli skönt att komma från skiten. Har haft lite jobbigt med itudelade känslor över att flytta, bryta upp och börja om. Pendlingen är ju inget jag ser fram emot precis men det ordnar sig. Tänk bara grillkvällarna och den härliga trädgården, YES

Se inte No country for old Men, sicken jävla skit rent ut sagt. Det är som så att filmer som hyllas inte passar mig, det slår nästan aldrig fel. Mörk, dyster, våldsam, blodig, nä se ngt annat är mitt förslag.

lär inte få internet på ett par veckor så jag misstänker att det här blir det sista jag skriver på ett tag. Är inne och spelar lite poker för att dämpa behovet lite. Snart stänger jag ned.

På återseende
/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0