som ett halvt

Så jäkla skön dag, trots att man inte var hemma kunde man iallafall koplla av lite. Segade mig upp framåt 9:30 för att inte missa frukosten. Efter det gick jag tillbaka till rummet och öppnade fönstret. En underbar dag ute, 12:50 vaknade jag nästa gång och då var jag mer utsövd.

Tog en promenad till Vevey i Solskenet utmed vattnet. Pratade med H som börjat packa hemma, hon sålde lgh åt mig igår. Saknar henne verkligen och efter de här två helvetesveckorna går det inte att beskriva hur skönt det kommer bli att komma hem.

Hittade iaf ett juste sushiställe i Vevey, hur osannolikt det än låter, åt lite och tog bussen tillbaka till hotellet. Lyckades få till en 35 minuter springning också men efter gårdagen var det rätt så segt....

När jag skulle gå iväg och åta stötta jag på K, de skulle gå iväg till en indisk restaurang. var lite skeptisk fört men det var helt underbar mat. Aldrig ätit så god indisk mat någonsin, det var som ett halv samlag ;o)

Nu skall jag försöka hitta vinnarbidragen från melodifestivalen, hallå, Krister sjögren, vad fanken tänker folk med....

/S   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0