Tillbaka på jobbet

Då var första arbetsdagen avklarad, ungefär som jag lämnade jobbet för två veckor sedan. Verkar inte inträffat alltför många skandaler under tiden jag varit borta. K har sagt upp sig men jobabr antagligen på ett tag till, ett intressant projekt på gång som kan ge vind i ryggen för framtiden.

Ekorrhjul, det är vad detta är. Jag har klarat mig från trisstess idag men kommer antagligen springa rakt in i det om några dagar. Perspektivet kommer antagligen krympa rätt så snabbt. Passa mig dock från att klaga, har fortfarande färskt i minnet hur bra jag har det. 8-16, det var mina arbetstider idag. Undrar just hur många av mina kollegor runt om i Europa som hade en sdåan bra dag. Solen sken dessutom på mig på vägen hem med cykel, snart är det pendlande och hus som gäller.

I vardagsrumemt står just nu cirkus 26 flyttkartonger, fler kommrr det bli. Skräckfylld förtjusning är väl rätt ord när det gäller flytten, det är som att börja om igen, det var ändå rätt tryggt här inne i stan.....

Take care, dags att tömma tvåttstugan, det var en del att ta hand om..
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0