Imodium mot allergi fungerar nog inte så bra...

När vi var på semester på öland för ngn vecka sedan fick jag en jäkla allergireaktion på pollen och käkade vad jag trodde var allergimedicin i ett par dagar. Ingenting hjälpte, idag när jag skulle ta en tablett igen undrade jag var de var. Hittade dem och tog fram asken, då sa sambon -Vad skall du med dina diarretabletter till? Gissa om jag garvade, inte undra på att jag snorat och snorat i ett par dagar, kan medge att jag tyckte det var skoj :-)


Använd inte Imodium till näsan...


Kommentarer
Postat av: Margita Fredriksson

hahahahaha ja men duuuuuuuuuu hahahaha ja diareetabl e inget bra att ta närt man e dålig asg !!!!! hehehe Kram på dig Hoppas det gick bra ändå sedan hihi Kram

2008-07-07 @ 15:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0