Jobbat hemma

i två dagar nu, rätt skönt att slippa pendlingen in till Malmö, dessutom är det lite lättare att bara öppna dörren och släppa ut hunden istället för promenerandet inne i stan som är ett projekt varenda gång.

Varit hos svärmor och hjälpt till lite, lämnade bord och stolar som vi hade i lördags. nu har jag lärt henne att kopiera CD skivor och så fixade vi till marken runt hennes nya brevlåda.

Sprang idag igen, toppenskönt, börjar komma ned mot de 5min/km som jag vill landa på (gärna bättre).

Trött som en gnu nu, skall lägga mig och se om jag inte kan läsa V75an...

I Malmö imorgon, tänker väl inte jobba ihjäl mig, har lite kul att ta tag i.
Lördag lyfter vi strax efter7 vilket innebär att vi får åka hemifrån 4:45 eller så....
Take care
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0