Jogg.se

är en riktigt skön sida som gett mig inspiration att springa igen, YES !
Jag och lillskiten (Harry) tog 15:03 tåget hem idag och jag var ute på en nyskapad runda redan 16:05. idag var det lättare än sist och jag blev hyfsat nöjd med resultatet, 5,6km på 29 ger 5:12 per kilometer, nu är det bara att hålla i och öka. Skulle vilja klara den rundan på nedåt 4:30-4:45.

Det roligaste är att man på jogg.se kan rita upp sin runda med hjälp av kartor och sattelitbild och så mäts sträckan. Du får en sammanfattning, du kan skriva in kommentarer och ja, trevligt helt enkelt. Try !

hur nöjd som helst med att vara "klar" för dagen. Nu skall jag bara slöa, kolla Helsingborg vs. AIK och njuta.

Onsdag och torsdag jobbas det hemma och vovvarna kan springa runt här i trädgården.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0