Leave me alone !!!!!

Det är fredag och som jag skall sova när jag kommer hem idag. Känns som om ngn kört över mig med en vägmaskin eller nåt liknande, skulle somna på två röda om jag bara fick. Igår skulle det bakas och det sent, jag höll sällskap och kom i säng först runt 00:30. Kan säga att jag pallar inte att få 5 ½ timmes sömn mitt i veckan och inte ett par dagar på raken. Ibland vill jag bara spy på arbete, stökiga hundar, åska, hus, sommarfest etc. Leave me alone så jag får lite lugn och ro någon gång säger jag bara

Som sagt, tur att det är fredag, jag och Harry skall gå vid 15 idag och ta 15:37 hem. Vad som väntar, jo lite sömn först och sedan partytältsuppsättande, lite orolig för den. I övrigt börjar det arta sig, maten inhandlat, ett schema med tider för morgondagen ligger färdigt, ,rostbiff och potatissallad skall hämtas (på två olika ställen), iskross från Mc Donalds, får inte glömma "sprut"grädden till Galliano Hot shots, det var länge sedan...

Har regnat som bara f, hoppas hoppas hoppas att det ordnar upp sig, ser hyfsat ljust ut till imorgon em, kross my fingers.

GÄSP, skall försöka sysselsätta mig ett tag till
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0