Öken

Det är fanken det rätta ordet för att beskriva hur det är på jobbet just nu, öken, precis...
Jag får en hel del av mina arbetsuppgifter via mail eller på annat sätt från personer inom företaget, då de är på semester och jag inte, ja ni kan ju förstå själva, Öken...

Har lite projekt att jobba unden och det skall bli skönt att få dem ur vägen men detta. Hae lika väl kunnat vara ledig 10 veckor på sommaren, det hade kvittat, öken...

Skall jobba hemma onsdag & torsdag, lite lugnare med Harry och dessutom så har Kito inga kompisar på dagis den här veckan så hon vill också ha lite sälle.

Skall lämna in min mobil idag, "råkade" glömma att den låg ovanpå dörren när jag jag stängde den, upps. Vad den gjorde där, ja, det är ett av de få ställen på tomten hemma där det finns mottagning. Tre suger fett på landsbygden bland träden, synd, för jag gillar verkligen att kunna surfa runt på mobilen och slippa datorn. Jag kan dock meddela att en telefon kan klara ett sådant fall rakt ned i stenplattorna utan minsta synliga skavank, ni riskerar dock att få lite små fel som att det inte går att röra markören till vänster längre vilket är väldigt störigt. Får väl se om man kan få låna en mobil så länge, "måste" ju ha en ;-)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0