OP 2009 klar

Har precis kört de sista batchjobben och nu är det bara att luta sig tillbaka och håva in ?!?!
Nä skämt åsido, det vara bara en liten del att mitt jobb men det har varit lite lätt frustrerande att kolla vad de andra gör (eller snarare inte). Jag har koll på mina grejer (hyfsat iaf) men att börja rota i andras skit är lite värre. Nåja, hoppas inte jag ställt till med för mycket skada, det är ju bara volymer vi snackar om, ingen dör om inte allt är 100% rätt

Funderar just nu på om man skulle ta och dra hem, kanske ledig imorgon, skall ju bli dåligt väder i helgen och nästa vecka. Passar på kanske, undrar vem man frågar, alla är ju lediga....

/Stiff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0