Sprang vilse

Ja lite iaf, har inte varit ute på ett bra tag och efter att ha surfat loss på jogg.se fick jag lite ny inspiration. Döfräck sida där man kan skapa sina egna rundor och se hur långa de är. Hade spanat in en 4km som skulle vara sådär precis lagom att börja med efter att ha hållt  upp så länge. Gick skitbra, hade kartan i huvudet och svängde av, efter ett tag börjar man fundera lite, det är långt till den där vägen... sprang vidare för nyfiken är man ju också. Det blev långt,  kom till slut fram till en väg och därifrån letade jag mig hem. 7,74 km blev det istället för de tänka 4:a. H hade maten klar och började just undra vart jag höll hus. Lite nöjd med mig själv vill jag lova :-)

Lillskiten harry har varit med mig på jobbet idag, han var jätteduktig, även om han tyckte det var lite trist att inte husse kunde leka med honom hela tiden. Ligger och tar igen sig på kuddarna till trädgårdsmöblerna just nu.

Skall väl dyka in i duschen och fräscha lite, det behövs...
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0