Sterling vet minsann vad Goodwill är :-)

När vi skulle flyga upp till Stockholm i lördags blev planet försenat, det har ju liksom hänt förr när man varit ute och flugit. Döm om min förvåning när nedanstående mail dök in i min mailbox idag. Sterling vet minsann hur man skall få folk att åka med dem :-) Bara att Casha in en gratisresa till tjockhult innan Juli nästa år, inga som helst promlam. I will fly Sterling again !!!!!

============
Kære gæst,

Lad mig være den første til at beklage de meget uheldige omstændigheder i forbindelse med forsinkelsen på Deres flyrejse med Sterling den 19. juli 2008.

Vi er meget bevidst omkring vort ansvar og vil naturligvis gerne opretholde den tillid, som De har vist Sterling. I den forbindelse vil jeg gerne tillade mig at komme med en kort redegørelse for forsinkelsen, samt give Dem min uforbeholdne undskyldning på vegne af Sterling, og ikke mindst på egne vegne.

Jeg kan informere om, at vi gjorde alle tiltag for at undgå forsinkelsen. Denne opstod grundet et sammenfald af mange uheldige årsager. Sterling oplevede allerede tidligt et teknisk problem på et af vores fly, da vi desværre fortsat har en manglende levering af 1 fly, og det faktum at hele vores rutenet hænger sammen, resulterede dette i forsinkelse på netop Deres afgang.

Yderligere har vi desværre ligesom alle andre flyselskaber været ramt af mange slots, grundet den store trafik i luften. Dette har givet mange restriktioner i luften, da flyvelederne kun må have et bestemt antal fly i samme område på samme tid.

Lad mig i den forbindelse tilføje, at jeg ikke er et øjeblik i tvivl om, at dette absolut ikke var hverken den bedste start, eller afslutning på Deres rejse, hvilket er yderst beklageligt.

Set i lyset af ovenstående, vil jeg på baggrund heraf gerne tilbyde Dem og Deres eventuelle medrejsende et gavekort med 1 stk. ny enkeltrejse på ruten mellem København og Stockholm, gyldigt for rejse frem til og med 01. juli 2009. Gavekortet medsendes nederst i denne e-mail.

Idet jeg endnu engang beklager forsinkelsen, håber jeg at De vil tage imod ovenstående undskyldning og håber, at vi får muligheden for at byde Dem og Deres eventuelle medrejsende velkommen til en mere positiv oplevelse en anden gang.

Med venlig hilsen

Michael T Hansen
Chief Commercial Officer
========================
Den e go !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0