Fenomenet möta på flygplats

Jag glömmer alltid av att danskarna är galna i att möta sina nära och kära på flygplatsen. i dag blev jag påminnd igen, det var ett hav av männsikor utanför utgången, alla stod där förvantansfullt, 75% av dem hade danska flaggor. någon gör pengar på det här...

Lite påpassligt passade jag på och armbåga mig fram genom hopen, någon stackare som stod ivägen för mig fick sig en känga :-)

fan folk alltså, det finns tid att gå på och av tåg, Att man släpper av folk innan man klicer på är rätt givet, eller...NÄÄÄÄÄÄÄ stå där med din stora fläskiga röv och var så mycket ivägen du kan...

Märks det att jag varit ute och rest, YEPP. Finland över natten. Bästa med resan, Roomservice, clubsanwich med sallad och två stora starka till det, framför tv:n på mitt hotellrum och så en natt med full sömn (nästan, det var varmt) och så promenaden till kontoret idag. Makalöst fint läga på kontoret.

Snart dags för semi numemr 2, heja Ruski

/Stiff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0