Första dagen på jobbet

efter semestern och den var rätt ok. "Bara" 170 mail olästa och dagen började med att ngn hade "lånat" min laptop och jag fock 1 ½ timmes frivillig mjukstart...

Men vad gör väl det, jobb är ju bara jobb...
Ärligt talat, är lite stressad inför morgondagen, har möte som jag håller i och jag har inte ens kollat på siffrorna idag, hua, blir till tidig start imorgon...

Så var det klart, vi flyttar pållen till L, det blir billigare och vi får ju hoppas att Graafen gjort ngt med henne, man är väl inte proffs för inte, eller? vill få henne kvalad snarast så att vi ser hur hon tar det- Antagligen Kalmar onsdagen den 7:e, får väl bli att ta sig dit....

nä gott folk, om jag skall köra runt 06 imorgon skall den här mannen ta sig i säng :-)

Kramen
/S





Kommentarer
Postat av: Margita Fredriksson

Hoppas det går bra i dag på jobbet.. Kram M

2008-06-24 @ 10:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0