Harry - En uppdatering

Lillkillen är hur pigg som helst, jämnt...

Han var vid en sjö förra veckan och fick i sig dåligt vatten och sedan dess är han minst sagt kass i magen. Skall upp så där en 2-3 ggr per natt och shit vad jag är trött. H är iaf hemma även om hon kanske inte kan sova så behöver hon inte bry sig om att vara trevlig och koncentrera sig på jobbet.

Jag jobbade hemma igår helt enkelt eftersom jag var helt slut på morgonen när klockan ringde. Vädret ute var suveränt och H var iväg på stranden med voffsarna, kändes lite skum.

Skall inte klaga, det är drygt 16 timmar arbete kvar innan jag har semester. Det skall bli så skönt, hoppas kunna sova ut lite, jag pallar inte sömnlösheten, allt blir lidande.

Torsdag lunch då slutar jag, längtar....

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0