Holland vinner EM?

Efter vad som presterats hittills i EM är jag så här långt på det klara med att Holland kommer ta hem hela skiten. En glad anfallsfotboll och turen på sin sida, det kommer att gå hela vägen. Italien var långt ifrån dåliga igår och visst borde de ha kunnat få in en balja eller fler.


Det är så skönt att ha lite kvällsunderhållning och trots att det är allsvenskan som gäller i vanliga fall har jag saknat fotbollen. I annat fall hade jag ju aldrig gått och köpt säsongskortet. I ren desperation var jag och tittade på Häljarp för någon vecka sedan och de sög Big time J


Molnigt idag men vad gör väl det, har sopat rent taket från barr och annat mög idag på morgonen och nu tänkte jag fortsätta i "vedboden". Kul att röra lite på sig efter allt stillasittande.


Take care

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0