Metro, .SE, City och whatever de heter

har sommeruppehåll och idag kände jag riktigt hur jag inte saknar dem :-)  Så gött att obesvärat och ouppvaktad kunna ta sin promenad från tåget till bussen utan att sluta med 5011 exemplar av en jävla skittidning under armen. Iof brukar jag titta rakt fram och duktigt ignorera dem som säljer eller skall ge mig ngn, finns alltid en hake.

Lugnare på jobbet denna vecka och idag har det gjorts sådär lagom mycket, det är en bra kontrast till förra veckan då jag jobbade på tok för mycket.

himmavid så är det små projekt, så skönt att i lugn och ro måla lite, sätta upp en hylla, fixa jordkällaren, bara vara etc.

Mår fint
/Stefan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0