Njuter av helg

Så som jag har jobba i veckan förtjänar jag verkligen att ha helg. kul då att mr Harry vaknar hur jävla tidigt som helst (typ 04:30) och vill gå ut, nä vänta det var ju Kito, skitnödig och så den lilla som skulle hänga på och sedan var det kalabalik för att få in dem igen. Inte direkt vad man behöver då man lagt sig sent, satt ju och tittade på ngn risig fil som ändå var rätt ok.

Sena kvällar och nattliga aktiviteter slutar med att man sover länge och det gjorde vi, allihop.

Lyckades iaf dra till Helsingborg för att inhandla bäddmadrass och diverse smått på Ikea (jävla tråkigt varuhus förresten9 och sedan till rusta för att köpa Partytält till sommarfesten samt en massa annat smått. Sedan till Plantagen och köpa lite blomster till rabatterna. Nu sett sista två loppen på v75 och sitter och väntar på att killen som hålelr i v75 bolagen skall uppdatera vinsten. Inga större pengar idag men på två omgångar kan jag begära tillbaka ca 9200 SEK. HELT ok, finns hål att stoppa dem i.

H ligegr och tar igen sig, hon är dålig stackarn, pallad einte att börja jobba igen...

Vad skall jag göra då, hmmm, ja lite gräsklippning kanske och läsa klart min bok, spännande ju.

Take care
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0