Pust och suck, jobb imorgon igen

Nu är vi hemma från vår Ölandsvistelse, inte en chans att man skulle blogga via modem där uppifrån...

Hade även problem med mobilnätet (tre) och därför har det verkligen varit semester. inga samtal och bara sporadiska SMS möjligheter när det ngn gång fanns ett nät att tillgå.

Vi har inte gjort mycket i veckan, det har slöats och möjligen har vi varit iväg på en liten tur på dagen. på kvällarna har vi (eller pappa och jag) kollat på EM fotboll. Det har varit många fantastiska matcher och äntligen är Sverige borta (?) ur leken. matchen mot Ryssland var ett skämt och jag säger bara, för helvete, det är dags att föryngra...

Ryssland slog Holland med hela 1-3 igår efter förlängnig, det var oerhört starkt. Jag som trodde Holland kunde gå hela vägen. Jag ser fram emot semifinalerna men först om en liten stund 82h) är det dags för italien vs Spanien. Stora tunga Spanjorer mot små (!) Italienare, kan egentligen gå hursomhelst.

Tg en evinnelig tid att köra hem idag, kö både på Öland och över bron, det lättade sedan men vi tog god tid på oss. Nu har jag glatt konstaterat att alla blommor klarat sig och att det är riktigt grönt ute. Dessutom har jag plockat jordgubabr från Hs land, de är jättegoda.

Arbete imorgon och en tuff vecka väntar, vem fan bryr sig. imorgon är en annan dag...

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0