Semester om 4 timmar

Jajajajajaja, det är dags, jag skall bara slöa och ta igen mig. Längtar så efter att inte vara trött jämnt, kunna få ut lite av sambolivet igen. Kan bara konstatera att jag är inte mycket till människa om jag inte får sova på morgonen. Gör egentligen inte så mycket om det är få timmar jag får sova men just att få sova just DE timmarna på morgonen. Det är ohumant att gå upp innan 07 på morgonen. Läste någonstans om att människor har olika timmar då de fungerar som bäst, mina timmar ligger inte mellan 06-08 på morgonen.


I natt har jag iaf fått sova, Harry vaknade inte förens 5:30 och eftersom jag äntligen fick A:t ur vagnen igår och fixade ytterdörren så hört jag knappt dem gå ut eller komma in igen. Han var dock VÄLDIGT pigg så H tog deras pick och pack och la sig i bäddsoffan istället. Själv nannade jag till 6:40 (more like it), sket i duschen susade till jobbet med röda faran och landade här efter att ha hunnit köpa bulle och Kaffe ca 7:25.


Har verkligen semesterkänsla i kroppen, även om det bara är två veckor den här gången så kommer jag verkligen njuta.


KK kommer på grillning idag och det blir världens godaste efterrätt. Jordgubbs- och Marshmallowspett med frukt och varm sås på grädde och vit choklad, MUMS

CU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0