Sverige spelar riktigt bra

Jag tror knappt det är sant, jag sitter och tycker att Sverige spelar riktigt bra fotboll. Undrar när det hände sist, grekjäv....a hittar på allt mörjligt fult, precis som för fyra år sedan, kunde bara önska att domarna var mer på alerten. Småsparkar, som den i skrevet på Zlanten eller i rygglsutet på Chippen. NEJ skärpning.

Skall bli intressant och se om det här tempot håller i sig.

Om man tycker om fotbol är det bara att gratuelera Spanien, det var en skön match, kan dock undra vad i h det ryska försvaret gjorde. Tränaren lär inte ha varit nådig efter den matchen och jag tror att det var ett undantag. Fortfarande Spanien och Ryslland/Grekland som kommer gå vidare. Borde tro på mina landsmän men njae, fär dåliga vibbar på Sverige.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0