Varför bloggar jag?

Som en minnesanteckning, kanske när man blir äldre, om vad som hände och framför allt när. Jag har en massa gamla inlägg på lunarstorm som faktiskt är rätt så roliga att gå tillbaka till. Där finns lite om vad som hände förr (läs 5-6 år sedan), om gräl, bråk och uppslitande från rötterna. Perioden när jag mådde skit (och bloggade en hel del). Om perioden när man dejtade (hua vicka minnen) och om hur livet ser ut nu(=bra, mindre bloggande)

46 mil T&R var det härifrån till Bordershop i Tyskland, dösegt att fara dit p.g.a alla jävla vägarbeten och köer. hem var det bättre, snittade mestadels 140 blås med bilen full med sprit :-) knappt inget folk på "färjan" (shoppen alltså) och hittade nästan allt jag ville ha (kompenserade då med annat). Så nu har vi massa med dricka till den 12:e men inte så många som svarat ja (ännu hoppas jag). Dåligt tajming för en del och en del är nog bara sena med att svara.

Skit samma, får väl dricka up det själv då...

Imorgon efter att jag hjälpt K att flytta drar vi till öland och omdet inte inträffar alltför mycket idag är det här sista bloggen på ett tag. Är inte jättesugen på att blogga från farsans dator med modem på Öland. 3 lär väl inte fungera där uppe heller.

T
Tjoflöjt!
/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0