Vart gör man av händerna när man är naken?

Är det någon som funderat på detta? Vi kom att diskutera det när KK var på besök i torsdags (som förövrigt var en väldigt trevlig kväll). Om man besöker nakenbad (vilket händer mig ibland) så är man naken (annars hade det inte hetat nakenbad...) Vad många då inte förstår är att det finns de (ingen nämnd ingen glömd) som sätter sina händer i sidorna och står fånigt spanande utöver vidderna med solglasögonen på.

Kan tänkas att det ser lustigt ut men jag vill ha svaret. Vart gör man av händerna annars ???

Jag är en sådan där person som gärna sätter tummarna i fickorna när jag inte har något i händerna. På så sätt blir jag av med dem och vet var de är. Bekvämt och hemtamt. Naken, ja, möjligheten finns inte och för att inte stå och dra "i han" så sätter jag automatiskt händerna i sidorna och antar "posen".

Varmt och underbart i dag igen, vi drar till Rydebäck och hundbadet där, hoppas inte där är lika många stojande ungar som i Skanör häromdagen. lär kanske få ha badkläder på sig, men det funkar det med. Svalka, det är ordet för dagen :-)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0