Jag är en stor skuld/skum väder, tvätt på torklinan

Tala om att man är förvånad när man nu tittar ut genom fönstret, solen skiner och det är blå himmel. Annat var det för ett dygn sedan, snöstorm, blåst och allmänt skitväder. Typiskt nog så tänkte jag igår morse, ja vad bra, nu hinner tvätten torka tills jag kommer hem (den hängde ute). Sure baby, den tog jag tillbaka när jag var ute och skulle plocka in densamma igår kväll, stel, styv, kall och snöig = den fick hänga. Tur att man hade medvind på hemvägen igår, hade aldrig gått att cykla i den motvinden.

I morse var det underbart vackert ute, snötyngda träd och vinterväg, kanske inte så lyckat med sommardäck på bilen då.....

Började annars med att bildörrarna var total fastisade, slutade med att Stefan kastade hett vatten på dem för att få dem att lossna. Sedan slirade jag, H och Kito till stationen och tog tåget in till Malmö. Kito ligger och nannar på sin madrass här på golvet, hon är så duktig. Inte så många som stört henne idag heller vilket gör att jag hinner jobba undan lite också. Dock, nu när Erik latar sig så får man jobba. Har dock inget mot detta, riktigt kul.

Snart dags för Ungern och Budapest, hinner tyvärr inte slösurfa runt och checka iförväg, det får bli en surprise när man väl är där.

Snart dags att ta tåget tillbaka till landet, jag och Kito går om inte H hinner med så kan hon plocka upp oss på vägen.

By the way, äntligen dags att slutsignera pappren på Roskildevägen, besiktning imorgon och slutaffär hos Erik O på torsdag. Skall bli skönt att slippa ha dåligt samvete för den och att ha alla lån på sin SBAB sida. Jag är en stor skuld hela jag

Take care!
/Stefan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0