Sen grillpremiär

Hehe, ja jag vet, det är lite sent att ha grillpremiär den 10:e mars när man har hus. Får skylla på att vi inte bott här så länge. Idag var det iaf dags, Entrecot och potatisgratäng till det, mums filibaba, måste dock gå och köpa ngt fulvin. Kan inte dra i mig de där dyra flaskorna som är de enda som är kvar en söndag, ensam. H ville nämligen inte ha vin, vad sjutton är det för fel på henne....

Är äntligen ute på nätet igen, det var en hård pärs (en hel vecka utan internet hemma......). Har ju kunnat surfa på jobbet men ni vet, porrsidor och gambling sidor går inte att accessa, fy på dem.

Varit väldigt lugn och stillsam helg. Njutit av att bo i hus. Ett par lådor mindre och allt är inte riktigt kaos ännu. var i Kristianstad och köpte trädgårdsmöbler i lördags, 1000 spänn är ett fynd, helt klart- Återstår bara att se om man får ihop dem igen efter att vi såsmåningom har laserat dem.

H var i väg på tjejkväll igår och en gammal kompis från Norrköping som råkade vara hundvakt i närheten kollade hit. Skrattade gått åt hans ej existerande lokalsinne ;-)

upptäckte i övrigt att det bara tar 25 minuter att promenera ned till havet, det är ju skitnära, hur gött som helt. Får se när man får ork att ge sig ut och upptäcka omgivningarna springandes.

Idag har det varit grått och regnigt, knappt satt min fot utanför dörren. Förutom lite hanlding och grillningen då.
Imorgon är det dags för lite commuting igen, mindre kul och jag kollar på klockan nu och konstaterar att jag borde gå in i duschen och tvätta av mig helgens smuts.

Cu later
/stefan


Kommentarer
Postat av: Margita

Härligt med eget hus !!!! Unnar er verkligen den lyckan. ta hand om varandra och njut !!! Kram på er båda

2008-03-10 @ 13:53:08
Postat av: Margita

Härligt med eget hus !! Unnar er verkligen den lyckan
ta hand om varandra och njut Kram på er båda

2008-03-10 @ 13:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0